وال واشر

کاربرد و مزایای وال واشر

کاربرد و مزایای وال واشر

کاربرد و مزایای وال واشر

کاربرد اصلی این محصول وال واشر روشنایی و نورپردازی نمای ساختمان ،دیوارها و ایجاد پرده نور در انواع سطوح از جمله دیوارها ، پل ها و … می باشداز دیگر کاربردهای وال واشر LED میتوان به ساخت انواع چراغ های خطی پرچمی  اشاره کرد وال واشر led جهت روشنایی دکوراتیو و نورپردازی بناها و محیط های خارجی استفاده می شود وال واشر به شکل خطی طراحی شده و قابلیت ارتباط با سیستم های نورپردازی رنگ متغیر را داراد و همچنین در ابعاد، اشکال و زوایای پخش نور متفاوت تولید می گردد.

بازده بالا، طول عمر بسیار بالا و منحصر به فرد بودن این محصول از دیگر مزایای والواشر led می باشد از مزایای وال واشرها می توان به بالا بودن فوکوس LED ها، هماهنگی کامل با سیستم DMX، بازدهی نوری بالا و راندمان بالا، توان مصرفی بسیار پایین در مقایسه با چراغ های معمولی و نورافکن ها، قابلیت نصب در زوایای مختلف با امکان اجرای سایه و روشن در سطح دیوار و تداوم نور خروجی ثابت در طولانی مدت اشاره داشت.

برای ایجاد روشنایی با نورهای نامتقارن، می توان تعداد سه و یا بیشتر از وال واشر رنگی رابه صورت خطی و کنار هم استفاده کرد. برای پوشش دهی کامل یک دیوار، به تعدادی از چراغ وال واشر که به صورت خطی کنار هم بسته شده اند نیاز است از کاربردهای وال واشر رنگی ال ای دی می توان به ساخت انواع چراغ های خطی رنگی (مانند پرچم) اشاره کرد ال ای دی های به کاررفته در چراغ وال واشر، LEDهای پاور (POWER) هستند . توان هر ال ای دی وال واشر معمولا یک وات می باشد.

 

نوشته های مشابه