وال واشر

تولید وال واشر

تولید وال واشر

تولید وال واشر

تولید وال واشر یک المان برای نورپردازی است که در چند سال اخیر بسیار محبوب شده است. از کنار هم قرار گرفتن چند منبع نوری led تهیه می شود و به گاهی به عنوان پروژکتور استفاده می شود. تولید وال واشر ها عموما چراغ های روشنایی هستند و در شرایطی که امکان استفاده از پروژکتور نباشد بسیار کارامد است.

چراغ های LED وال واشر مدل آیسان در ساختاری مستحکم و مقاوم با مجموع هارمونیک (THD) کمتر از 17% تولید شده اند که با منبع نور ال ای دی نورپردازی چشم نوازی را برای نماهای ساختمانی ایجاد می نمایند و تولید وال واشر با درجه حفاظت IP66 در مقابل گرد و غبار و رطوبت از مقاومت مطلوبی برخوردار هستند. تولید این وال واشر ال ای دی ضد نم و غبار تولید نور دارای قابلیت ساخت با طول و توان دلخواه طبق سفارش مشتری است و امکان سفارشی سازی تولید وال واشر درایور برای محصول مورد نظر فراهم می باشد همچین به دلیل استفاده از قطعات الکترونیکی باکیفیت در ساخت چراغ وال واشر 36 وات LED و تولید وال واشر روکار تولید نور مدل آیسان در صورت ایجاد خرابی یا مشکل تعمیر و دسترسی سریع به این قطعات فراهم می باشد.

از مزایای تولید وال واشر ها می توان به بالا بودن فوکوس LED ها، هماهنگی کامل با سیستم DMX، بازدهی نوری بالای تولید وال واشر و راندمان بالا، توان مصرفی بسیار پایین در مقایسه با چراغ های معمولی و نورافکن ها، قابلیت نصب در زوایای مختلف تولید وال واشر با امکان اجرای سایه و روشن در سطح دیوار و تداوم نور خروجی ثابت در طولانی مدت اشاره داشت.

کاربرد اصلی تولید وال واشر روشنایی و نورپردازی نمای ساختمان ،دیوارها و ایجاد پرده نور در انواع سطوح از جمله دیوارها ، پل ها و … می باشد.

از دیگر کاربردهای تولید وال واشر LED میتوان به ساخت انواع چراغ های خطی پرچمی (وال واشر پرچمی)(تولید وال واشر پرچم ایران) اشاره کرد.

شکل خطی  تولید وال واشر نور یکنواختی را در واحد طول ایجاد کرده و بسته به میزان روشنایی مورد نیاز می توان تراکم و رنگ LED ها و همچنین طول بدنه چراغ را انتخاب نمود.

نوشته های مشابه