انواع وال واشر

وال واشر گرد

وال واشر گرد

وال واشر گرد

با کنار هم گذاشتن لامپ های LED به روش ها و شکلهای مختلف که این لامپ ها می توانند توان های مختلفی داشته باشند، نورپردازی های متفاوتی بوجود می آید. به این لامپ هایی که در کنار هم قرار میگیرند، وال واشر گفته می شود و اگر چینش آنها بصورت گرد باشد، وال واشر گرد نامیده می شوند. وال واشر گرد در به رنگهای متنوع و اندازه های متفاوتی در بازار عرضه می شود.

نورپردازی با وال واشر گرد جلوه خاصی به اشیا می دهد و توجه افراد را جلب می کند. نورپردازی با وال واشر گرد سبک جدیدی در دکوراسیون می باشد که به سرعت سهم بزرگی را در طراحی دکوراسیون نصیب خود کرده است. با نورپردازی با وال واشر گرد سطح مورد نظر را به طور کامل می توانیم پوشش دهیم و اجرا و نصب وال واشر گرد در دکوراسیون به راحتی صورت می گیرد. وال واشر گرد به گونه ای طراحی شده است که در شرایط محیطی مختلف دارای مقاومت خوبی باشد و امکان تغییر جهت نور وجود دارد. لامپ های LED کم مصرف هستند و می توانند در رنگهای مختلف حتی هفت رنگ طراحی شوند. در وال واشر گرد از راه دور می توان میزان و شدت نور را تنظیم و کنترل کرد.

همان طور که گفته شد از وال واشر ها برای زیبا سازی محیط استفاده می شود، اما باید توجه داشت که این محصول دارای انواع مختلفی می باشد؛ که نوع آن را باید بر اساس کارایی انتخاب کرد. اثر وال واشر گرد با نصب چراغ‌ها روی سقف به‌گونه‌ای ایجاد می‌شود که پرتو نور با زاویه باز روی دیوار بیفتد. با نصب وال واشر گرد سقفی می توانید فضای عمودی دیوار را با نور پوشش دهید. این نوع نورپردازی در مکان‌هایی مانند گالری‌های هنری، جایی که هدف نمایش چندین قطعه هنری است که روی یک دیوار خالی آویزان شده‌اند، منطقی است. اگر می‌خواهید سایه‌ها را کاهش دهید و اتاق را بزرگ‌تر کنید، وال واشر گرد را امتحان کنید. از نقاشی گرفته تا دیوارکوب های تزئینی، استفاده از وال واشر گرد ایده خوبی برای نمایش آثار هنری شماست. در جایی که  ناهمواری های دیوار توجه را به دیوار پشت هنر جلب می کند، وال واشر گرد نور را توزیع می کند تا به بیننده کمک کند تا روی اثر هنری تمرکز کند. گیاهان داخلی در نزدیکی دیوارها نیز می توانند از نور وال واشر گرد بهره مند شوند. از آنجایی که وال واشر گرد سایه ها را به حداقل می رساند، این تکنیک می تواند فضای روشن و شادی را ایجاد کند. نورپردازی وال واشر گرد می تواند ایده جالبی برای نورپردازی وسایل کلکسیونی مانند موتورسیکلت و اتومبیل باشد. در یک فضای کوچک، وال واشر گرد فضای اتاق را باز می کند تا بزرگتر به نظر برسد.

 

نوشته های مشابه