انواع ریسه ال ای دی LED

ریسه ال ای دی مفتولی

ریسه ال ای دی مفتولی

ریسه ال ای دی مفتولی

با ریسه ال ای دی مفتولی ونوس نور به پروژه خود درخشش بیافزایید. ریسه ال ای دی مفتولی بسیار جالب است، آنها از دو سیم مفتولی استفاده می کنند که روکش شده اند تا در صورت لمس برای آنها مشکلی ایجاد نشود. سپس LED های 1000 mcd کوچک روی سیم ها چسبانده شده و با اپوکسی پوشانده می شوند. نتیجه یک سیم نقره ای بسیار انعطاف پذیر با چراغ های درخشان است که بسیار کمتر از LED های معمولی قابل مشاهده هستند. ریسه ال ای دی مفتولی هنوز هم فقط LED است، اما در یک شکل جدید سرگرم کننده ! ریسه ال ای دی مفتولی حتی ضد آب است و می توانید آنها را در آب غوطه ور کنید یا آنها را در فضای باز داشته باشید، فقط مطمئن شوید که از نگهدارنده باتری محافظت کنید.

هر رشته ریسه ال ای دی مفتولی دارای تعدادی LED است که تقریباً 10 سانتی متر از هم فاصله دارند تا یک رشته سیم ایجاد کنند.. در یک انتهای سیم آهنربا، یک سیم دو رشته ای با هسته لحیم شده و برای محافظت از آن به صورت گرما جمع می شود. یک نگهدارنده با کلید روشن/خاموش در طرف دیگر قرار دارد. البته، اگر بخواهید، می‌توانید نگهدارنده را جدا کرده و روی پایه باتری 3xAAA  یا نگهدارنده باتری 3xAA  لحیم کنید. برای لحیم کردن به سیم آهنربا، ابتدا پوشش ریسه ال ای دی مفتولی را خراش دهید.

مهم نیست چه مناسبتی دارد، این ریسه ال ای دی مفتولی زیبا، سبک و ظریف برای ایجاد درخشش در خانه یا باغ شما عالی است . ریسه ال ای دی مفتولی برای استفاده در تمام طول سال مناسب است و می تواند به عنوان چراغ های رشته ای داخلی یا خارجی استفاده شوند. خرید ریسه ال ای دی مفتولی به معنی نورپردازی تزئینی عالی برای استفاده در تمام سال است.

نکات برجسته این چراغ های زیبا و ظریف، رنگ ظریف و زیبایی است که از نورها ساطع می شود. سیم LED قابل خم شدن تا بتوانید آنها را به شکل دلخواه و مورد نیاز دستکاری کنید. ریسه ال ای دی مفتولی در نورپردازی داخلی و خارجی به دلیل دارا بودن استاندارد امکان پذیر است.

این رشته سبک ریسه ال ای دی مفتولی را در هر زمان از سال دور یک بند بچرخانید تا درخشش بیشتری به ارمغان بیاورید. از این ریسه ال ای دی مفتولی در امتداد یک دکور یا قفسه استفاده کنید تا نور، روحی تازه و احساسی دنج ایجاد کنید. به عنوان نورپردازی رشته ای برای اتاق خواب، از ریسه ال ای دی مفتولی برای اتاق خواب در اطراف تخت استفاده کنید یا آنها را دور آینه آویزان کنید.برای استفاده به عنوان چراغ‌های باغ که می‌توان از آنها برای ایجاد منطقه‌ای برای غذاخوری در فضای باز استفاده کرد، عالی است.با ریسه ال ای دی مفتولی، درخشش را به خانه یا باغ خود بیاورید.