پنل بک لایت

پنل بک لایت توکار

پنل بک لایت توکار

پنل بک لایت توکار

پنل بک لایت توکار متشکل از یک صفحه می باشد که بر روی آن تعداد یادی لامپ LED قرار گرفته است. بنابراین پنل بک لایت توکار می تواند به خوبی جایگزین پنل های قدیمی فلورسنت و  شود.در بسیاری از موارد این امکان وجود دارد که مجموعه چراغ هایی که تحت عنوان پنل های بک لایت توکار روشنایی می باشند را جز بهترین چراغ های روشنایی برای ساختمان نام برد  اما پنل های بک لایت  توکار بهتر از همه این پنل ها می باشند. چرا که به هیچ عنوان نور خیره کننده را تولید و منتشر نمی کنند.از ویژگی های بارز این پنل های توکار بک لایت این است که در ساختمان خود دارای تعداد زیادی لامپ ال ای دی هستند. از این رو بسیار مقرون به صرفه بوده و انرژی بسیار کمی مصرف می کنند.

در حال حاضر بسیاری از وسایلی که دارای نمایشگر هستند و هر کدام نیازمند روشنایی می باشند مانند تلویزیون، مانیتورهای کامپیوتر ، لپ تاب ، تبلت ، گوشی های موبایل و  غیره دارای پنل بک لایت  توکار می باشند. در واقع تولید و انتشار یک نور یکنواخت و یکدست در پشت زمینه ی تمامی نمایشگرها جزو اصلی ترین وظیفه ی پنل بک لایت توکار می باشد پنل بک لایت در دسته چراغ هایی قرار دارد که امروزه استفاده از آنها گسترش زیادی یافته است. چرا که این چراغ ها قادر هستند تا نوری سالم و باکیفیت را در فضا منتشر سازند.

سیستم روشنایی پنل بک لایت  توکار یک سیستم جدید درطراحی وتولید‌محصولات روشنایی میباشدکه دارای ویژگیهای منحصربه فردی هستند.این روشنایی ها اغلب به صورت پنل بک لایت روکار و پنل بک لایت توکارساخته میشود و نسبت به نوع دکوراسیون و معماری از آنها استفاده میکنند. هیچ تفاوت ساختاری درتولید روشنایی بک لایت روکار و پنل بک لایت توکار وجود ندارد و صرفا نسبت به نحوه ی نصب تفاوت دارند.

نوشته های مشابه