فروش پنل

قیمت پنل بک لایت

قیمت پنل بک لایت

قیمت پنل بک لایت

چراغ های پانل بیشتر در ساختمان های اداری استفاده می شوند و به گونه ای طراحی می شوند که درکناف سقف قرار بگیرند. با این حال، پانل های اندازه کوچکتر معمولاً در کاربردهای خانگی مانند راهروها و آشپزخانه ها نصب می شوند. لوازم جانبی هنگام فرورفتن در گچ تخته یا هنگام نصب سطح روی سقف های بتنی یا چوبی مورد نیاز است. با نور پنل ال ای دی، همیشه با نورپردازی عالی احاطه شده اید که قیمت پنل بک لایت می تواند به تناسب عملکرد متفاوت باشد. این لامپ ها با طراحی های زیبایی به شما نورپردازی برتری می دهند و همچنین دکوراسیون منزل شما را تکمیل می کنند. فرآیند نصب آسان این چراغ های سقفی و مناسب بودن قیمت پنل بک لایت به شما این امکان را می دهد که از تجربه نورپردازی افسانه ای در هر اتاقی از خانه لذت ببرید. ونوس نور مجموعه ای عالی از نورپردازی های تزئینی را ارائه می دهد و نامی است که می توانید به آن اعتماد کنید. ما در تلاش هستیم تا راه حل های نوآورانه را با قیمت پنل بک لایت مقرون به صرفه به مشتریان خود ارائه دهیم. این را می توان به وضوح در طراحی و عملکرد پنل های بک لایت آن مشاهده کرد.

هنگامی که قیمت پنل بک لایت را از ونوس نور دریافت می کنید، قیمت چراغ هایی با طراحی شیک دریافت می کنید که نه تنها از نظر انرژی کارآمد هستند، بلکه نور باکیفیت را نیز ارائه می دهند. تمامی محصولات دارای 1 سال گارانتی از شرکت ونوس نور می باشند. مانند هر محصول دیگری از ونوس نور، شما و از ویژگی ها و مزایای فوق العاده ای را با پرداخت قیمت پنل بک لایت دریافت می کنید.

با طراحی پنل ال ای دی به خانه خود ظاهری جدید ببخشید. برای دریافت قیمت پنل بک لایت ابتدا باید بین پانل گرد و مربع انتخاب کنید، ولی درهرصورت در فضا نیز صرفه جویی می کنید زیرا همه پنل های ونوس نور باریک، جمع و جور و سبک وزن هستند. این چراغ های پانلی شیک به شما این امکان را می دهد که از بین یک بدنه تمام فلزی یا پانل های نیمه فلزی با زوارهای فلزی انتخاب کنید که این قیمت پنل بک لایت ها را در طولانی مدت به صرفه و یک سرمایه گذاری هوشمندانه می کند. برای داشتن روشنایی یکنواخت در هر منطقه ای از خانه، لامپ های LED که خریداری می کنید باید توزیع نور گسترده ای را ارائه دهند. پنل های ال ای دی ونوس نور با توزیع نور صاف و با استفاده از درایورهای قوی کم مصرف، محیطی گرم و دلپذیر را به شما می دهد.

هنگام انتخاب لامپ های LED برای خانه خود، وات و ابعاد سقف خود را در نظر داشته باشید. وقتی صحبت از این چراغ ها می شود، ونوس نور طیف وسیعی از وات را به شما ارائه می دهد و قیمت پنل بک لایت می‌تواند متغیر باشد.

نوشته های مشابه