تولید وال واشر

تولید کننده وال واشر ال ای دی

تولید کننده وال واشر ال ای دی

تولید کننده وال واشر ال ای دی

وال واشر ال ای دی، المان هایی در زمینه نورپردازی محیط های مختلف هستند که برای زیبا کردن فضا استفاده می‌شوند. وال واشر ها از تجهیزات مدرنی هستند که در آن ها تعدادی ال ای دی رنگی به صورت تک رنگ یا ترکیبی به کار رفته و برای نورپردازی عرضی در مکان های مختلف، دارای توان های متفاوتی هستند. از لنز های دارای زوایای مختلف برای وال واشر ال ای دی نیز استفاده می‌شود که وظیفه آن ها، پراکنده کردن نور ساطع شده از ال ای دی ها یا متمرکز کردن آن ها در یک نقطه می‌باشد. منبع تغذیه وال واشر ال ای دی، برق شهری می‌باشد که توسط درایو تعبیه شده در آن ها، جریان مورد نیاز برای نوردهی ال ای دی ها را فراهم می‌نماید. از وال واشر های ال ای دی برای نورپردازی در فضا های بزرگ مانند: پل ها، المان های شهری، ساختمان ها و دیوارها استفاده می‌کنند که به صورت خطی، نور را در محیط ساطع کرده و زیبایی نما را چندین برابر می‌نماید. تنظیم میزان نور در وال واشر های ال ای دی بنابر تعداد ال ای دی های تعبیه شده در آن و فواصل میان آن ها تعیین می‌گردد که می‌توان بنابر کاربرد، آن ها را در انواع مختلف تهیه نمود. وال واشر های ال ای دی را می‌توان به صورت ضد آب و عایق رطوبتی نیز تولید کرد و آن ها را برای زیبا کردن نمای استخر به کار برد.

تولید کننده وال واشر ال ای دی

تولید کننده وال واشر ال ای دی

مزایا و کاربرد وال واشر های ال ای دی

ال ای دی های تعبیه شده در وال واشر ها، با کمک لنز های تعبیه شده در جلوی آن ها که دارای زوایای مختلفی می‌باشند، نور را در درجه های 30 تا 45 درجه ساطع کرده و محیط را روشن می‌نمایند. مصرف انرژی وال واشر های ال ای دی پایین بوده و میزان نوردهی آن ها بالا می‌باشد. تهیه وال واشر های ال ای دی، باید از تولیدات با کیفیت و مجاز در بازار صورت گیرد تا دوام و طول عمر طولانی داشته باشند. ساطع شدن نور از وال واشر های ال ای دی به صورت مداوم بوده و کیفیت آن ها باید به گونه ای باشد که با استفاده طولانی آسیب نبینند. توان مصرفی ال ای دی های تعبیه شده در وال واشر ها باید پایین باشد و بازدهی آن ها بالا باشد؛ چرا که اگر ال ای دی های پر مصرف با توان بالا در وال واشر ها نصب گردند، در اثر استفاده مداوم، هزینه ها را به شدت افزایش می‌دهند. تنظیم میزان نوردهی با ایجاد تراکم یا عدم تراکم در ال ای دی ها و فواصل آن ها در تولید این وال واشر ها ممکن بوده و به علت تنوع در تولید وال واشر، می‌توان انواع مختلف آن را تهیه نمود. از وال واشر های ال ای دی برای تزیین محیط های بزرگ و عمومی استفاده می‌شود و نقش مهمی در صنعت نورپردازی دارند. از جمله کاربرد های وال واشر ال ای دی می‌توان به استفاده از آن ها برای تزیین فضا های عمومی، فضا های اختصاصی، فضا های بسته، فضا های باز، نمای داخلی ساختمان، نمای خارجی ساختمان، فروشگاه ها، مراکز تجاری، ادارات، رستوران‌ ها، کافی شاپ ها، برج ها، پل ها، سالن ورزشی، سالن تئاتر، تونل ها، زیر گذر، موزه، آکواریوم، پرورش گیاه، بنا های تاریخی، نمایشگاه‌ ها، گالری ها و دیگر مکان هایی که نیاز به نورپردازی دارند، اشاره کرد.

تولید وال واشر ال ای دی

وال واشر ال ای دی، از المان های بسیار مهم در صنعت نورپردازی داخلی و خارجی به شمار می‌رود که مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. در المان های شهری و منازل مسکونی، شاهد کاربرد وال واشر های ال ای دی هستیم که با تزیین محیط، زیبایی فضا را تحت تاثیر قرار داده و چندین برابر می‌کنند. وال واشر های ال ای دی تولیدی باید دارای تنوع محصولات باشند و در آن ها میزان نوردهی، تراکم نور، زاویه ساطع شونده نور، توان مصرفی و ابعاد، به صورت متفاوت وجود داشته باشند تا افراد بتوانند بنابر نیازی که دارند، آن ها را تهیه نمایند. قیمت وال واشر های ال ای دی بنابر مشخصات و کاربرد هایی که دارند، متفاوت بوده و می‌توان بنابر سلیقه یا نیاز، انواع آن ها را در قیمت های مختلف تهیه نمود. این وال واشر های ال ای دی پر کاربرد که در صنعت نورپردازی مکان های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای یک سیستم پیچیده هستند که نیازمند به تخصص و مهارت کافی در تولید می‌باشند. از مراکز تولید کننده وال واشر های ال ای دی در انواع مختلف و با کیفیت بالا که تولید وال واشر هایی استاندارد و متناسب برای استفاده در مکان های مختلف را بر عهده دارند، فروشگاه لوازم روشنایی ونوس می‌باشد که در زمینه تولید وال واشر ال ای دی، از ایده های مبتکرانه و خلاقانه استفاده کرده و وال واشر های منحصر به فردی را به تولید می‌رساند. برای تهیه وال واشر ال ای دی در انواع مختلف با مصرف انرژی پایین، توان مصرفی کم، بازدهی نوردهی بالا، کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب می‌توانید به وبسایت اینترنتی فروشگاه ونوس با آدرس venusnoor.com مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه