انواع وال واشر

وال واشر دفنی

وال-واشر-دفنی

وال واشر دفنی

وال واشر دفنی برای نصب در کف های بتنی، چوبی، سرامیک یا فرش با محفظه زهکشی و خروجی، نورپردازی فضای باز طراحی شده است. طراحی وال واشر دفنی این امکان را فراهم می کند که یک سطح عمودی مانند دیوار را کاملاً روشن کند، به عنوان مثال. یک نما، از زمین تا لبه پایینی سقف توسط وال واشر دفنی روشن می شود. حد پایین توزیع نور خطی است، بدون “مخروط نور” معمولی. لامپ ها در وال واشر دفنی در یک محفظه فرورفته بر روی پایه ای نصب می شوند که بارهای فشار را جذب می کند. زهکشی، باید قبل از نصب توسط مشتری گذاشته شود.در وال واشر دفنی لامپ ها را می توان توسط وسایل نقلیه با لاستیک های پنوماتیک هدایت کرد. چراغ ها نباید در مناطقی استفاده شوند که در معرض بارهای افقی ناشی از ترمز، شتاب گیری و تغییر جهت هستند.

نورپردازی دیوار با وال واشر دفنی یک تکنیک نورپردازی در فضای باز است که معمولا برای نورپردازی دیوارهای مسطح استفاده می شود. نتیجه یکنواختی بصری است: یک نور خوب و یکنواخت که توجه را به سطح عمودی صاف و بزرگ دیوار جلب می کند. وال واشر دفنی دیوار، سایه ها را از بین می برد و با پرکردن نور یکنواخت روشن در زاویه وسیع، صافی دیوار را برجسته می کند. به طور کلی، وال واشر دفنی در فاصله کم از دیوار روشن قرار می گیرند. این تکنیک نورپردازی منظره برای ایجاد توهم فضا استفاده می شود و باعث می شود دیوار یا ساختمان بزرگتر و بزرگتر احساس شود.

اگر هدف برجسته کردن ویژگی‌ها یا بافت‌ها باشد، نباید از وال واشر دفنی استفاده کرد. همانطور که از نامش پیداست، به جای تاکید بر جزئیات، جزئیات را پاک می کند. وال واشر دفنی سایه ها را از بین می برد. همانطور که می بینید، استفاده از وال واشر دفنی تکنیک نورپردازی در فضای باز است که برای تأکید بر معماری و عناصر دیوار به دلایل تزئینی و طراحی منظره استفاده می شود. قرار دادن وسایل نقش مهمی در ایجاد نورپردازی متمایز دارد: برای نصب وال واشر دفنی، لامپ معمولاً از دیوار فاصله دارد و یک نور توزیع شده یکنواخت ایجاد می کند که باعث می شود بافت دیوار صاف و گسترده به نظر برسد. وال واشر دفنی ایده آل برای ایجاد تنوع بصری و ایجاد سطح صاف است. هر افکت بسیار زیبا و به طور مشخص متفاوت می باشد.

نوشته های مشابه